Redactieprofs | Portfolio Tags redactie
81
archive,tax-portfolio_tag,term-redactie,term-81,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

Voor het Nationaal Militair Museum maakten we glossy Kaliber. (oplage 70.000) in het kader van de tentoonstelling 100 jaar tanks. Bladformule, tekst- en fotoredactie verzorgde Helene samen met Lente Media. Redactieprofs schreven een groot deel van de artikelen. Eindredactie was in handen van Eveline en Sasja. Met bijdrage van o.a. Pierre Bokma, Maxime Hartman, Gerdi Verbeet en Tim Coronel. De glossy was verkrijgbaar in het museum en via Aldi-press verkrijgbaar in de kiosk en supermarkt.

  • Sasja verzorgt 4x per jaar de redactie van TAPBLAD, het medewerkersmagazine voor Royal Swinkels Family Brewers. Ze
  • coördineert de redactie (waar ook Helene deel van uitmaakt)
  • interviewt
  • bewaakt de redactieformule
  • zorgt dat het blad leesbaar is voor alle lezers (onder wie de familie Swinkels)
  • omzeilt jargon en ingewikkeld taalgebruik
  • verzorgt de eindredactie en correctie.

Jubileumuitgave? Kies voor een magazine: dé manier om recht te doen aan alle medewerkers, doelgroepen, activiteiten en de rijke bedrijfsgeschiedenis. Marleen bedacht het redactionele concept en verzorgde met hulp van Redactieprof Jos de redactie van het glossy magazine 100 jaar GP Groot.

 

In een eeuw groeide het Noord-Hollandse bedrijf uit van een familiebedrijf met zeven zonen tot een eigentijdse bedrijvenfamilie met drie divisies en 750 medewerkers. De geschiedenis werd opgetekend in een magazine vol verhalen, historisch en actueel beeldmateriaal.

 

Medewerkers en gepensioneerden aan het woord laten over toen en nu. Zoveel mogelijk moois putten uit de rijke collectie historische foto’s. Een tijdsbeeld schetsen en laten zien met welke waarden het familiebedrijf na 100 jaar hard werken naar de toekomst kijkt. En: vertellen hoe die toekomst er steeds schoner en duurzamer uit kan zien. Al deze doelen komen tot hun recht in het 160 pagina’s tellend magazine. In deze jubileumuitgave is aan elke doelgroep gedacht.