Redactieprofs | Complimenten voor Klachtbeeld IGJ
17373
post-template-default,single,single-post,postid-17373,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

Complimenten voor Klachtbeeld IGJ

Een jaar van betere samenwerking. Wat een toepasselijke titel voor het Klachtbeeld 2017 dat Redactieprofs Helene de Bruin en Sasja Nicolai samen maakten voor het Landelijk Meldpunt Zorg. 

2017 Was het eerste, volledige jaar waarin het LMZ een onderdeel was van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd in oprichting (IGJ i.o.). Het was dan ook in opdracht van Lesley Cordewener namens de IGJ dat we het Klachtbeeld maakten.

Ze was onder de indruk van hoe snel Redactieprofs kunnen schakelen. Twee dagen na haar verzoek zaten we al op kantoor in Utrecht voor het eerste interview. Een week later reageerde Lesley: “Vanmorgen het Klachtbeeld besproken. Alle eer aan jullie; het is een mooi document geworden.” En nog wat later: “Het zit erop. Dank voor jullie snelle en professionele werk.”

 

Benieuwd naar het Klachtbeeld? Download het Jaarverslag van Landelijk Meldpunt Zorg  Een jaar van betere samenwerking

 

 

 

Helene de Bruin
info@helenedebruin.nl
Geen reacties

Geef een reactie