16 mei De beste beginzin? Wees (on)voorspelbaar!
Een goede openingszin: daarmee verleid je de lezer. Waaraan moet zo’n zin voldoen? Redactieprof Marleen kijkt de kunst af bij de literatuur en...
Een goede openingszin: daarmee verleid je de lezer. Waaraan moet zo’n zin voldoen? Redactieprof Marleen kijkt de kunst af bij de literatuur en...
Kortste profblog ooit. Ik leerde het bij een college ‘taalergonomie’. Een echte eyeopener. Waarom je beter geen hoofdletters kunt gebruiken. Je krijgt ze soms nog...
'En? Kon u het een beetje vinden? Tja, we hebben uw tekst bekeken en eerlijk gezegd zijn we niet enthousiast. Dat u als...
In de blogserie: hoe kijken onze opdrachtgevers naar communicatie? Vijf vragen aan Karen Mulder, Marketing Communicatie Manager bij Gispen.
Hoe kijken onze opdrachtgevers naar communicatie? Naast antwoord op vier vragen geeft Theanne Boer drie tips voor eindredactie. Denk dirty!